Në këto grupe marrin pjesë: specialistë të arsimit, punonjës të shërbimit psiko-social në shkolla, mësues, punonjës të zyrave të shërbimit social në bashkitë respektive, si dhe punonjës shëndetësie (mjekë specialistë). Si rezultat i përpjekjeve të koordinuara të të gjithë anëtarëve të ekipeve shumëdisiplinore është bërë e mundur përfshirja e 20 fëmijëve me ak në kopshtet e shkollat e arsimit bazë në qytetet Korçë dhe Vlorë në periudhën Janar 2011 Prill 2012.
Në saje të kësaj mbështetje, një numër i konsiderueshëm fëmijësh (rreth 121 fëmijë me Aftësi të Kufizuara), kanë përfituar nga një arsimim më cilësor e në përshtatje me veçoritë e tyre individuale
Puna për zbatimin e projekteve ndër vite është përqendruar në këto drejtime:
- Në aplikimin dhe përhapjen e praktikave gjithpërfshirëse mësimore e sociale më të përshtatshme, lidhur me arsimimin e fëmijëve me Aftësi të Kufizuara, në 12 kopshte dhe në 12 shkolla në qytetet. Korçë, Gjirokastër, Vlorë.
- Në përgatitjen e edukatorëve, mësuesve dhe punonjësve të shërbimit psikologjik të kopshteve e shkollave në këto qytete, për të arsimuar fëmijët me Aftësi të Kufizuara në kushte të barabarta sikurse dhe bashkëmoshatarët e tyre.
- Në krijimin e një atmosfere mikpritëse dhe mbështetëse për fëmijët me Aftësi të Kufizuara nga bashkëmoshatarët, mësuesit, psikologët, prindërit dhe fëmijët e tjerë.
- Në fuqizimin e ekipeve mbështetëse të drejtorive arsimore në qytetet Vlorë dhe Korçë për të vlerësuar fëmijët me Ak dhe për të mbështetur procesin e arsimimit të tyre në kopshte e shkolla gjithëpërfshirëse.
- Në rritjen dhe fuqizimin e prindërve të fëmijëve me AK si grup interesi për realizimin e të drejtës për arsim për fëmijët e tyre me Aftësi të Kufizuara, si dhe në rritjen e nivelit të ndërgjegjësimit e sensibilizimit të tyre për rëndësinë e përfshirjes aktive në ekipet mbështetëse të shkollave e kopshteve.
- Në zgjerimin e kapaciteteve profesionale të grupeve/ekipeve mbështetëse të shkollave dhe kopshteve për të vlerësuar aftësitë e fëmijëve në fushën akademike, si dhe për të mbështetur procesin e hartimit dhe zbatimit të PEI – ve për fëmijët me AK.
- Në konsolidimin e bashkëpunimit me institucione dhe struktura të tjera që punojnë me dhe për fëmijët, si dhe në vendosjen e urave të bashkëpunimit me institucionet e arsimit special për të përshpejtuar dhe lehtësuar procesin e shndërrimit të tyre në Qendra Burimore, duke u dhënë mundësi gjithë fëmijëve me AK për t’u arsimuar.